Sobota, 26 kwietnia 2025     Kontrast:

ikona email ikona telefon logo bip

 

Regioset

 

Transmisja sesji Rady Gminy

solary rejowiec 

PORTAL SOLARY-REJOWIECFABRYCZNY

czyste powietrze

 

 BUSINESS GMINA

 

 Monitor polski

Dziennik Ustaw

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu

Gminny Portal Mapowy

harmonogram odbioru odpadów 

logo mikroporady  

 

budzet obywatelski

 

 

neuvoo 1

Wyszukiwarka ofert pracy

 

folderrejowiec20171

 Folder Gmina Rejowiec Fabryczny 2018

 

GlosPawlowa

pomoc prawna logo

Bezpłatna pomoc prawna

 

naglowek

Witamy na oficjalnej stronie internetowej Gminy Rejowiec Fabryczny. Znajdziecie tu Państwo informacje dotyczące naszej gminy, adresy, numery, telefonów instytucji działających na jej terenie. Przedstawimy Państwu również oferty gospodarstw agroturystycznych w gminie.
Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny
ul. Lubelska 16
22-170 Rejowiec Fabryczny
tel/fax 82 566 42 11
Ref. Organ.i Spr. Obyw. 825664202
Ref. Planow.i Inwest. 825664121
Ref. Gospod. i Ochrony Środow. 825664545
 
sekretariat: u r z a d @ gminarejowiecfabr . p l
Skrzynka podawcza:
epuap: /n5jc3yq45j/skrytka        
godziny pracy 730-1530
           Gmina Rejowiec Fabryczny                        
NIP: 563-21-58-413 
e-doręczenia: AE:PL 83802-72427-AWVID-24
 

 


Rachunek podstawowy - wpłaty za podatki, wodę , ścieki oraz inne należności i opłaty: PKO Bank Polski SA:  

09 1020 3147 0000 8102 0210 7167

 

 Konto bankowe do wpłaty na odpady komunalne: PKO Bank Polski SA :  28 1020 3147 0000 8902 0210 7209

 

wadia: Bank PKO BP SA: 38 1020 3147 0000 8502 0210 7225

 

Film Promocyjny o Gminie Rejowiec Fabryczny

 

layoutAktualnościlayout


 

 

Tel. 82 566 42 11 wew. 34, 82 566 45 45 - ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi

Tel. 82 566 41 21 wewn. 40, 82 544 42 40 - inwestycje, miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego

 

Kierownik: Anita Świąder e-mail: anita.swiader@rejowiecfabr.pl  (Oświadczenia majątkowe)

Inspektor: Agata Laskowska e-mail: agata.laskowska@gminarejowiecfabr.pl

Inspektor: Dorota Dawidiuk e-mail: dorota.dawidiuk@gminarejowiecfabr.pl

Inspektor: Aleksandra Słomczyńska e-mail: aleksandra.slomczynska@gminarejowiecfabr.pl

Inspektor: Karolina Piróg e-mail: karolina.pirog@gminarejowiecfabr.pl

Referent: Joanna Orłowska e-mail:joanna.orlowska@gminarejowiecfabr.pl

 


Do zakresu działania Wydziału Rozwoju Gospodarczego w szczególności należą:


1. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gminnych oraz tworzenie zasobów gruntów gminnych poprzez zamianę, wykup lub przyjęcie darowizn; promocja terenów inwestycyjnych gminy
2. Komunalizacja gruntów Skarbu Państwa na rzecz gminy
3. Gospodarowanie Gminnym Zasobem Nieruchomości, w tym oddawanie ich w trwały zarząd, dzierżawę lub użytkowanie wieczyste
4. Prowadzenie ewidencji składników mienia komunalnego- w tym ewidencji dróg gminnych oraz budynków i budowli łącznie z prowadzeniem książek budynków
5. Rozgraniczenia nieruchomości
6. Zatwierdzenie projektów podziału nieruchomości
7. Oddawanie w najem lokali komunalnych, przygotowywanie projektów uchwał w sprawie wysokości stawek czynszu, planu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy
8. Ubezpieczenie środków trwałych i innych składników mienia komunalnego gminy
9. Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom, prowadzenie rejestrów w tym zakresie
10. Współpraca z Urzędem statystycznym w zakresie Spisu Rolnego i Powszechnego
11. Opracowanie i realizacja Gminnego Programu Ochrony Środowiska
12. Prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla planowanych inwestycji oraz udostępnianie informacji o środowisku
13. Opracowanie i nadzór nad regulaminem utrzymania porządku i czystości w gminie, w tym organizacja i nadzór nad selektywną zbiórką odpadów komunalnych
14. Prowadzenie i aktualizacja bazy danych nieruchomości objętych zbiórką odpadów komunalnych
15. Analiza i kalkulacja wydatków i dochodów eksploatacji wodociągów i kanalizacji, prowadzenie ewidencji odbiorców wody i przyłączy kanalizacyjnych
16. Realizacja Gminnego Programu Usuwania Azbestu
17. Prowadzenie spraw związanych z rekultywacją gruntów oraz opiniowanie wniosków na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin
18. Ochrona zwierząt
19. Współpraca z jednostkami OSP i PSP w zakresie organizacji i rozliczania akcji ratowniczo-gaśniczych
20. Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów
21. Zaliczanie stażu pracy w rolnictwie na podstawie zeznań świadków
22. Naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska
23. Prowadzenie rejestru przydomowych oczyszczalni ścieków, przyjmowanie wniosków na budowę
24. Prowadzenie spraw w zakresie łowiectwa

25. Prowadzenie i koordynacja spraw związanych z opracowaniem, realizacją i zmianami w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Gminy oraz nadzór nad realizacją ustaleń w nim zawartych.

26. Prowadzenie i koordynacja prac związanych ze sporządzaniem i wprowadzaniem zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.

27. Opiniowanie podziałów nieruchomości pod względem zgodności z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy oraz wydawania wypisów i wyrysów z tego planu.

28. Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury komunalnej w zakresie wodociągów, kanalizacji, oświetlenia ulicznego oraz współpraca z odpowiednimi służbami w celu sprawnego działania sieci energetycznej, gazowniczej itp.

29. Prowadzenie zadań w zakresie budowy, modernizacji oraz utrzymania dróg gminnych – w tym utrzymania zimowego.

30. Przygotowanie propozycji i wniosków w zakresie inwestycji gminnych.

31. Przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie m.in. zaopatrzenia w wodę, kanalizację, oczyszczania ścieków, dróg gminnych oraz innych budynków i budowli.

32. Wydawanie warunków technicznych przyłączenia nowych odbiorców do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.

33. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą „Prawo zamówień publicznych”.

34.  Prowadzenie całości spraw związanych z utrzymaniem cmentarzy wojennych i miejsc pamięci oraz rozliczanie otrzymanych dotacji.

35. Prowadzenie Rejestru Gminnej Ewidencji Zabytków.

36. Współpraca z organami administracji w zakresie nadzoru budowlanego.

37. Nadzór nad eksploatacją oraz rozliczanie wyjazdów samochodów służbowych i samochodów OSP.

38. Określanie potrzeb remontowych w budynkach i budowlach komunalnych gminy, nadzór nad ich wykonywaniem oraz nadzór nad funkcjonowaniem, utrzymaniem i eksploatacją tych budynków (świetlice wiejskie, remizy OSP, GOK itd.)

39. Wyszukiwanie programów oraz pisanie wniosków o dofinansowanie z funduszy pomocowych na inwestycje i remonty realizowane przez gminę.

40. Prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań ujętych w ramach funduszy sołeckich.

41. Prowadzenie archiwum zakładowego.

 

 

Formularze do pobrania:

 

1. Wniosek o nadanie numeru porządkowego

2. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

3. Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew - dla osób prowadzących działalność gospodarczą

4. Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew - dla osób fizycznych

5. Wniosek o dofinansowanie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków

6. Wniosek o sprostowanie Aktu Własności Ziemii

7. Wniosek o wydanie zaświadczenia, wypisu, wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

8. Wniosek o wydanie warunków technicznych zaopatrzenia w wodę i odprowadzenie ścieków.

9. Wniosek o uzgodnienie dokumentacji przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego.

10. Wniosek o uzgodnienie lokalizacji zjazdu.

11. Wniosek o uzgodnienie lokalizacji urządzeń lub obiektów na działce należącej do Gminy Rejowiec Fabryczny.

12. Wniosek o zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót.