Czwartek, 24 kwietnia 2025     Kontrast:

ikona email ikona telefon logo bip

 

Regioset

 

Transmisja sesji Rady Gminy

solary rejowiec 

PORTAL SOLARY-REJOWIECFABRYCZNY

czyste powietrze

 

 BUSINESS GMINA

 

 Monitor polski

Dziennik Ustaw

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu

Gminny Portal Mapowy

harmonogram odbioru odpadów 

logo mikroporady  

 

budzet obywatelski

 

 

neuvoo 1

Wyszukiwarka ofert pracy

 

folderrejowiec20171

 Folder Gmina Rejowiec Fabryczny 2018

 

GlosPawlowa

pomoc prawna logo

Bezpłatna pomoc prawna

 

naglowek

Witamy na oficjalnej stronie internetowej Gminy Rejowiec Fabryczny. Znajdziecie tu Państwo informacje dotyczące naszej gminy, adresy, numery, telefonów instytucji działających na jej terenie. Przedstawimy Państwu również oferty gospodarstw agroturystycznych w gminie.
Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny
ul. Lubelska 16
22-170 Rejowiec Fabryczny
tel/fax 82 566 42 11
Ref. Organ.i Spr. Obyw. 825664202
Ref. Planow.i Inwest. 825664121
Ref. Gospod. i Ochrony Środow. 825664545
 
sekretariat: u r z a d @ gminarejowiecfabr . p l
Skrzynka podawcza:
epuap: /n5jc3yq45j/skrytka        
godziny pracy 730-1530
           Gmina Rejowiec Fabryczny                        
NIP: 563-21-58-413 
e-doręczenia: AE:PL 83802-72427-AWVID-24
 

 


Rachunek podstawowy - wpłaty za podatki, wodę , ścieki oraz inne należności i opłaty: PKO Bank Polski SA:  

09 1020 3147 0000 8102 0210 7167

 

 Konto bankowe do wpłaty na odpady komunalne: PKO Bank Polski SA :  28 1020 3147 0000 8902 0210 7209

 

wadia: Bank PKO BP SA: 38 1020 3147 0000 8502 0210 7225

 

Film Promocyjny o Gminie Rejowiec Fabryczny

 

layoutAktualnościlayout


 

 
Urząd Gminy znajduje się w Rejowcu Fabrycznym na ulicy Lubelskiej pod numerem 16.
 
Na poniższych zdjęciach znajduje się budynek urzędu. Wejście do budynku jest odpowiednie dla osób z niepełnosprawnościami. Przed urzędem znajdują się 2 miejsca postojowe dla niepełnosprawnych, które są oznakowane i pomalowane kolorem niebieskim.

 

Zdjecie budynku1

 

Jeśli poruszasz się na wózku inwalidzkim możesz skorzystać z podjazdu, który widać na poniższym zdjęciu.

 

Zdjecie budynku 2 Duzy

 

Wójtem Gminy Rejowiec Fabryczny jest Zdzisław Krupa. Wójt jest kierownikiem urzędu. Wójtowi w pracy pomagają: Zastępca Wójta, Sekretarz, Skarbnik oraz pracownicy urzędu.

 

Zdjecie Wojta Gminy

Zdjęcie Wójta Gminy Rejowiec Fabryczny Zdzisława Krupy

 

Jakie sprawy możesz załatwić w Urzędzie Gminy?
 
W urzędzie możesz się zameldować, wyrobić dowód osobisty oraz zgłosić prowadzenie własnej firmy.
W urzędzie załatwisz sprawy związane z podatkami, opłatami za wodę i ścieki oraz opłatami za odbiór odpadów. Opłaty możesz zapłacić w Kasie urzędu.
W urzędzie otrzymasz pozwolenie na wycinkę drzewa, zaświadczenie i wypis z planu miejscowego oraz ustalisz numer swojego budynku. Dodatkowo możesz uzyskać warunki do przyłączenia do sieci wodociągowej oraz skorzystać z dofinansowania na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków.
Urząd zajmuje się też gminnymi drogami i chodnikami. To tutaj załatwisz sprawę związaną z lokalizacją zjazdu do swojej posesji.
 
To tylko niektóre ze spraw, które możesz załatwić w urzędzie. Więcej na ten temat dowiesz się dzwoniąc do sekretariatu urzędu na numer telefonu 82 5664 211 lub pisząc wiadomość na adres e-mail: urzad@gminarejowiecfabr.pl
 
W urzędzie jest Koordynator do spraw dostępności – Aleksandra Słomczyńska. Z koordynatorem możesz się skontaktować dzwoniąc pod numer telefonu 82 5664 121 lub pisząc wiadomość na adres e-mail: aleksandra.slomczynska@gminarejowiecfabr.pl 
 
 
Jak załatwić sprawę osobiście w urzędzie?
 
Jeśli jesteś osobą niepełnosprawną zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu przed budynkiem. Wejdź do urzędu głównym wejściem. Urząd Gminy znajduje się na parterze, więc kieruj się do korytarza znajdującego się po prawej stronie holu. Pierwsze drzwi po prawej stronie na korytarzu to wejście do sekretariatu urzędu. Drzwi oznaczone są numerem 3. Możesz tam złożyć dokumenty oraz zapytać jak uzyskać pomoc. Pracownik odpowie na Twoje pytania i zaprowadzi Cię do innego pracownika, który dalej poprowadzi Twoją sprawę.

 

Wejscie do sekretariatu

Wejście do sekretariatu – pokój nr 3

 

Jak możesz załatwić sprawę na odległość?
 
Jeśli nie możesz przyjechać osobiście do urzędu, możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
 
1. zadzwoń na numer telefonu 82 5664 211 w godzinach 7:30 – 15:30 i uzyskaj informacje, które Cię interesują
2. napisz wiadomość na adres e-mail: urzad@gminarejowiecfabr.pl
3. napisz pismo lub wniosek i wyślij przez platformę e-PUAP www.epuap.gov.pl . Wpisz w wyszukiwarce adresów „Urząd Gminy w Rejowcu Fabrycznym” lub użyj numeru skrzynki: /n5jc3yq45j/skrytka
4. napisz pismo lub wniosek i wyślij przez e-Doręczenia www.gov.pl/web/e-doreczenia . Wpisz w wyszukiwarce adresów „Urząd Gminy w Rejowcu Fabrycznym” lub użyj adresu: AE:PL-83802-72427-AWVID-24

 

 

 

 
Urząd Gminy w Rejowcu Fabrycznym mieści się pod adresem: ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny. 
 
Na parkingu przed urzędem znajdują się 2 oznaczone miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych. Budynek urzędu jest przystosowany do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się. Podjazd dla osób poruszających się na wózku znajduje się obok schodów prowadzących do budynku. Urząd Gminy znajduje się na parterze. Korytarz jest odpowiednio szeroki dla osób korzystających z wózka inwalidzkiego. Wejście do pomieszczeń biurowych może być ograniczone ze względu na nieodpowiednią szerokość drzwi. W utrudnionych przypadkach obsługa mieszkańca odbywa się na korytarzu przy udostępnionych stolikach. Urząd Gminy jest w trakcie remontu toalet w celu przystosowania ich do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego.
 

 

Urząd Gminy jest podzielony na stanowiska, wydziały i referaty, z których każdy mieści się w następujących pokojach:

1. Biuro Wójta Gminy i sekretariat – pokój nr 3

Biuro Zastępcy Wójta Gminy – pokój nr 7

2. Biuro Sekretarza Gminy i biuro Rady Gminy – pokój nr 12

3. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – pokój nr 11

Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich – pokój nr 1

4. Wydział Finansowy:

Biuro Skarbnika Gminy i księgowość – pokój nr 6

Opłaty lokalne i kasa – pokój nr 5

Podatki – pokój nr 2

Księgowość oświaty i GOK – pokój nr 10

5. Wydział Rozwoju Gospodarczego:

Kierownik Wydziału, ochrona środowiska, zamówienia publiczne – pokój nr 7

Inwestycje, plan zagospodarowania przestrzennego, gospodarka odpadami – pokój nr 8

 

Szczegółowy zakres czynności każdego ze stanowiska, wydziału lub referatu oraz potrzebne druki i formularze niezbędne do załatwienia poszczególnych spraw znajdują się w zakładce „Urząd Gminy”.
 
Z Urzędem Gminy w Rejowcu Fabrycznym można skontaktować się w następujący sposób:
1. osobiście zgłaszając się w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30;
2. telefonicznie pod numerem telefonu: 82 5664 211;
3. elektronicznie za pomocą adresu e-mail: urzad@gminarejowiecfabr.pl
 
 
Wyżej podany numer telefonu i adres e-mail obsługuje pracownik do spraw obsługi sekretariatu, który jest odpowiedzialny za udostępnienie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego załatwienia sprawy urzędowej. Dzwoniąc na podany numer, pracownik może przełączyć osobę kontaktującą się do odpowiedniego pokoju w celu przeprowadzenia rozmowy z urzędnikiem merytorycznie zajmującym się zainteresowanym zakresem.
 
W kontakcie z urzędem osoba niesłysząca lub słabosłysząca ma prawo do skorzystania z usług tłumacza Polskiego Języka Migowego. Usługa ta jest realizowana na wniosek, który musi zostać przekazany do Urzędu Gminy w Rejowcu Fabrycznym co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną wizytą (z wyłączeniem sytuacji nagłych). Wniosek może zostać przesłany pisemnie na adres urzędu lub elektroniczne za pomocą wiadomości e-mail.
 
Inne informacje można uzyskać kontaktując się z Koordynatorem ds. dostępności Aleksandrą Słomczyńską pod numerem telefonu 82 5664 121 lub pisząc e-mail na adres: aleksandra.slomczynska@gminarejowiecfabr.pl 

Polski lad Edycja 1

Polski lad Edycja 1 Kanalizacyjne

Polski lad Edycja 1 Drogi

Polski lad Edycja 2

Polski lad Edycja 2 PSZOK

Polski lad Edycja 2 Kompleks sportowy

Polski lad Edycja 2 Drogi

 

Infrastruktura wodna

 

 

 

 Wykaz telefonów Urzędu.

Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny

Godziny pracy Urzędu Gminy

 

Poniedziałek - piątek

od 7.30 do 15.30

Telefon / fax

 

(82) 5664 211

Strona www

 

https://gminarejowiecfabr.pl/

Identyfikator skrzynki epuap

 

/n5jc3yq45j/skrytka

e-mail :

 

urzad@gminarejowiecfabr.pl

 

Struktura organizacyjna urzędu – wykaz telefonów

 

 

Kierownictwo Urzędu

 

Stanowisko

Pokój

Telefon

 

e-mail

 

Wójt – Zdzisław Krupa

4

82 5664 211 w.32

82 544 42 32

wojt@gminarejowiecfabr.pl 

Zastępca Wójta - Anita Świąder

7

82 5664 211 w. 34

82 566 42 34

anita.swiader@gminarejowiecfabr.pl

Sekretarz Gminy - Andrzej Kosz

12

82 5664 211 w.38

82 544 42 38

andrzej.kosz@gminarejowiecfabr.pl

Skarbnik Gminy – Małgorzata Babijczuk

5

82 5664 211 w.37

82 544 42 37

malgorzata.babijczuk@gminarejowiecfabr.pl

 

Referaty i samodzielne stanowiska

 

Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

 

Ewidencja ludności

11

82 5664 202

82 544 42 35

 

malgorzata.czerwinska@gminarejowiecfabr.pl

edyta.trojnara@gminarejowiecfabr.pl

Obsługa Rady Gminy

11

82 5664 202

82 544 42 35

rada@gminarejowiecfabr.pl

Oświata

10

82 5664 211 w.39

82 544 42 39

angelika.bzowska@gminarejowiecfabr.pl

Wydział Finansowy

 

 

Księgowość

5

 

82 5664 211 w.36

82 544 42 36

 

anita.stadnik@gminarejowiecfabr.pl

aneta.pilipczuk@gminarejowiecfabr.pl

katarzyna.dudek@gminarejowiecfabr.pl

 

Podatki

2

82 5664 211 w.33

82 544 42 33

 

joanna.zolnacz@gminarejowiecfabr.pl

dominika.janiuk@gminarejowiecfabr.pl

 

Opłaty lokalne i kasa

6

82 5664 211 w.43

 

beata.krukowska@gminarejowiecfabr.pl

maja.pukas@gminarejowiecfabr.pl

Wydział Rozwoju Gospodarczego

 

Gospodarka i ochrona środowiska

7

82 5664 545

82 544 42 34

anita.swiader@gminarejowiecfabr.pl

agata.laskowska@gminarejowiecfabr.pl

karolina.pirog@gminarejowiecfabr.pl

joanna.orlowska@gminarejowiecfabr.pl

 

Planowanie i inwestycje

8

82 5664 121

82 544 42 40

 

dorota.dawidiuk@gminarejowiecfabr.pl

aleksandra.slomczynska@gminarejowiecfabr.pl

 

Stanowisko ds. obsługi sekretariatu

3

82 5664 211

82 544 42 31

urzad@gminarejowiecfabr.pl

Stanowisko ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego

12

82 5664 211 w.38

82 544 42 38

witold.kukielka@gminarejowiecfabr.pl

 

Inspektor danych osobowych : Katarzyna Żółkiewska-Malicka e-mail : IODO(at)zeto.lublin.pl

 

 

 

Informacja ul. Szkolna

 

Informacja 2 ul. Szkolna

 

2 Inf na strone Pawlow

 

Inf na strone 2
 
 
Inf na strone 1

 

Wolka
Wolka2

 Informacja WolkaKanska Kolonia

 

Informacja Kanie

 

Informacja o zakonczeniu Pastownie

 

odbior krzywowola

 

 

aktualizacja pawlow

 

Aktualizacja harmonogramu Krzywowola

 

Aktualizacja Paww Pastownie

 

Informacja o zadaniu Przebudowa drogi gminnej w m. Paww ul. Pastownie

 

Informacja o zadaniu Przebudowa drogi gminnej w miejscowoci Krzywowola

 

Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Gminy Rejowiec Fabryczny - strony www.ug.rejowiec.pl

Data publikacji strony internetowej: 12.06.2015 r.

Data ostatniej aktualizacji: 22.05.2017 r.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń opisanych w poniższych punktach.

Strona projektowana i tworzona była przed wejściem w życie przepisów o dostępności.

Na bieżąco staramy się zapewnić dostępność naszej strony i serwisów. Jeżeli znajdziesz błędy – prosimy o kontakt pod adres e-mail: u r z a d @u g. r e j o w i e c. p l.

Obecnie przygotowujemy się do utworzenia całkowicie nowego portalu uwzględniającego wymogi dostępności.

Poruszanie się bez użycia myszki

Obsługa strony jest utrudniona przy użyciu klawiatury, część pól nie posiada wyraźnego podświetlenia obecnie zaznaczonego menu lub treści, zwanego „focus”. Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Stosowanie czytników stron

Na dzień sporządzenia oświadczenia strona jest częściowo przystosowana pod kątem stosowania czytników ekranów.

Kontrast

Kontrast kolorystyczny elementów przekazujących treści w większości ma stosunek jasności tekstu do tła - niebieskie tło, biały lubczarny tekst. Ponadto, na stronie można wybrać wariant o zwiększonym kontraście – przyciski umieszczone na samej górze strony.

Opisy alternatywne grafik i zdjęć

Na stronie urzędu pracownicy starają się pamiętać i o dodawaniu opisów alternatywnych do umieszczanych grafik i zdjęć przedstawiających istotne informacje.

Nie wszystkie pola formularzy są właściwie opisane – na bieżąco pracujemy nad problemem.

Dokumenty

Na stronie Urzędu Gminy umieszczamy pliki do pobrania – zarówno wewnętrznie wytworzone przez pracowników jak i przesłane przez zewnętrzne podmioty. Może zaistnieć sytuacja, w której niektóre pliki nie będą w pełni dostępne poprzez brak właściwych nagłówków bądź opisów alternatywnych do tabel i grafik.

Powiększanie strony

W naszym serwisie nie ma możliwości powiększenia i zmniejszenia czcionki. Jednak przeglądarki internetowe za pomocą skrótów klawiaturowych lub odpowiednich ustawień umożliwiają powiększenie serwisu – jest to szczególnie pomocne dla osób z wadą wzroku.

Zrozumiałość i czytelność treści

Staramy się, aby nasze treści były zrozumiałe, a sposób ich prezentowania wpływał na lepszą czytelność materiałów i pomagał w odbiorze informacji. Długie teksty dzielimy na akapity, stosujemy wyróżnienia. Cytaty i ważne informacje są odpowiednio wyróżnione.

Zamieszczone filmy

Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Także z uwagi na ograniczenia systemowe w serwisie nie jest przez redaktorów stosowany znacznik lang. 

 

Oświadczenie sporządzono dnia 30.03.2020 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Wiesław Korzeniewski, adres poczty elektronicznej u r z a d @u g . r e j o w i e c. p l.  Kontaktować można się także dzwoniąc pod numer telefonu 82 5664211. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich - https://www.rpo.gov.pl.

 

Dostępność architektoniczna

Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny, ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny.
Do budynku prowadzą 2 wejścia. Jedno wejście od ul. Lubelskiej, do którego prowadzą schody; drugie wejście od Alei Władysława Smutniaka do którego prowadzą schody oraz podjazd dla wózków.
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. Do części korytarza prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. W budynku nie ma windy. Pomieszczenia Urzędu Gminy znajdują się tylko na parterze.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, na prawo od wejścia głównego. Pomieszczenie nie jest przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, są inne oznaczenia w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma tłumacza polskiego języka migowego (PJM) dla osób głuchych.

 

 

 

 

 

Gminny Plan Zarządzania Kryzysowego - format pdf.

 

Stosownie do art. 162  ustawy z dnia 27  lipca 2001r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych  ( Dz. U. z 2019 r., poz. 52 z późn. zm.),  kandydatów na ławników mogą zgłaszać radom gmin prezesi właściwych sądów, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa, z wyłączeniem partii politycznych, oraz co najmniej pięćdziesięciu obywateli mających czynne prawo wyborcze, zamieszkujących stale na terenie gminy dokonującej wyboru.


Zgłoszenia kandydatów na ławników dokonuje się na karcie stanowiącej załącznik do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłoszenia (Dz. U. z 2011  r., nr 121, poz. 693), do której załącza się dokumenty, o których mowa w art. 162 § 2 - 4 w.c. ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych, tj.:


1) informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą zgłaszanej osoby opatrzoną datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia. Koszt opłaty za wydanie informacji z Krajowego Rejestru Karnego ponosi Skarb Państwa;


2) oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia;


3) oświadczenie kandydata, że nie jest lub nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej, a także, że władza rodzicielska nie została mu ograniczona ani zawieszona, opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia;


4) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 października 2017 r. o podstawowej opiece zdrowotnej (Dz. U. poz. 2217, z poźn.zm.), stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania funkcji ławnika opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia. Koszt opłaty za badanie lekarskie i za wystawienie zaświadczenia lekarskiego ponosi kandydat na ławnika;


5) dwa zdjęcia zgodne z wymogami stosowanymi przy składaniu wniosku
o wydanie dowodu osobistego.


Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez stowarzyszenie, inną organizację społeczną lub zawodową, zarejestrowaną na podstawie przepisów prawa, dołącza się również aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis lub zaświadczenie potwierdzające wpis do innego właściwego rejestru lub ewidencji dotyczące tej organizacji, opatrzony datą nie wcześniejszą niż trzy miesiące przed dniem zgłoszenia. Koszt opłaty za wydanie aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpisu lub zaświadczenia z innego właściwego rejestru lub ewidencji ponosi Skarb Państwa.

Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez obywateli dołącza się również listę osób zawierającą imię (imiona), nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, miejsce stałego zamieszkania i własnoręczny podpis każdej z pięćdziesięciu osób zgłaszających kandydata.


Wzór karty stanowi załącznik do ogłoszenia,  udostępnia się go również nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Rejowiec Fabryczny pokój nr 11. Dostępny jest także w Biuletynie Informacji Publicznej  na stronie podmiotowej Ministerstwa Sprawiedliwości.

Prezes Sądu Okręgowego  w Zamościu pismem znak Adm-0151-6/19 z dnia 15 maja 2019 r. wniósł o wybranie 1 ławnika na kadencję 2020 - 2023 do Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.

Informacje w sprawie sposobu zgłaszania kandydatów  udzielane są w Urzędzie Gminy Rejowiec Fabryczny , pokój nr 11 , tel. 82 5664 211

 

Do pobrania :

* Karta zgłoszenia na ławnika

 

Inspektor danych osobowych dla Gminy Rejowiec Fabryczny

Natalia Pietruszka
Email : I O D O @ z e t o .l u b l i n . p l

 

klauzula informacyjna milczca zgoda organu1

klauzula informacyjna milczca zgoda organu1