Celem projektu było
zwiększenie szans edukacyjnych dzieci w wieku 3 – 4 lat w 15- osobowym Punkcie Przedszkolnym w Krasnem.
Projekt skierowany był do dzieci 3 - 4 letnich zamieszkałych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny, posiadających utrudniony dostęp do edukacji przedszkolnej i nie uczestniczących dotychczas w edukacji przedszkolnej.
W ramach projektu zapewniono dzieciom bezpłatnie:
- Zajęcia wychowawcze
- Zajęcia dydaktyczne dodatkowe (język angielski, zajęcia logopedyczne, gimnastyka korekcyjna, rytmika)
- Wyjazdy edukacyjne do teatru i zoo
- Zakup paczek okolicznościowych na mikołajki i Dzień Dziecka
- Wyprawki (plecaczek, piórnik, fartuszek, woreczek)
- Spotkania i konsultacje z psychologiem o charakterze edukacyjnym dla Rodziców/Opiekunów
Gmina Rejowiec Fabryczny będzie kontynuować prowadzenie Punktu Przedszkolnego i do 31 sierpnia 2015 r. prowadzi nabór uzupełniający na rok szkolny 2015/2016.
Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godz. 7 – 15.
Szczegółowe informacje pod nr telefonu: 82 5664 716 i 82 5664 110 w Szkole Filialnej w Krasnem lub w Zespole Szkół w Pawłowie.
Formularze zgłoszeniowe dostępne na stronie: www.ug.rejowiec.pl przyjmowane będą w Szkole Filialnej w Krasnem lub w ZS w Pawłowie do dn. 31.08.2015 r.
W „Bajecznym przedszkolu” oprócz odnowionych i dobrze wyposażonych sal zapewniamy dzieciom fachową opiekę, rodzinną atmosferę, zabawę i realizację zadań edukacyjnych, co efektywnie i skutecznie będzie stymulować ogólny rozwój każdego dziecka. Mamy nadzieję, że opieka nad dziećmi w Punkcie Przedszkolnym stworzy rodzicom możliwość podjęcia pracy zawodowej, a zajęcia ze specjalistami będą wsparciem w niełatwym procesie wychowawczym.
Do pobrania:
Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 – 2013
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej